Sayfalar

25 Haziran 2012 Pazartesi


DOMATESLİ KABAK SPAGHETTİ


Kabak, çiğ yenildiğinde inanılmaz lezzetli bir sebze.Pişmiş halini çok sevmediğimi söylemek isterim.Kabakları soyup, rendede dikey bir şekilde rendelediğinizde, jülyen doğranmış oluyor ve resimdeki gibi spagetti görüntüsünde oluyor.

Domatesli ezmeyi rondoda hazırladım.

İçindekiler

Domates
Maydanoz
Dereotu
Fesleğen
Deniztuzu

Domatesleri çekirdekleriyle koyarsanız, karışım çok sulu olabiliyor.Süzebilir veya,çekirdeklerini çıkararak hazırlayabilirsiniz. Çıkardığınız domateslerin içlerini daha sonra yemeklerinizde kullanabilirsiniz.

Ben fotoğraftan sonra bol pulbiber ekliyorum tüm yemeklerime.Lezzet ve yağ yakımı açısından tavsiye ederim.

Baharatlar da dahil,kullandığım ürünlerin organik olmasına özen gösteriyorum.







2 yorum:

  1. kabak yerine salatalık ile denedim ben de bu makarayı.. üzerine de badem, bi minik soğan tuz ve kırmızı biberi rondodan geçirerek yaptığım karışımı koydum.. lezzeti çok güzeldi ama doyuruculuğu yetmedi belki sürekli alkaliye geçersek hayli hayli yetecek alışma evresindeyim belki de kabakla yapsam daha doyurucu olabilirdi.. ama lezzeti harika.. yemeğin içindeki her malzemenin lezzeti ayrı ayrı hissediliyor...

    teşekkür ederiz iyi ki varsın Devrim Toyran ;)

    YanıtlaSil
  2. Siz de iyi ki varsınız, ne mutlu bana.
    Salatalık iyi fikir kesinlikle.Karnınız doyana kadar yiyebilirdiniz aslında. Aç kalmamak sağlıklı beslenmenin sürekliliği açısından çok önemli oluyor, çünkü karnımız doymadığında insan yaramazlık yapmaya meyilli olabiliyor:))Aklı da gözü de başka yiyeceklere takılıp kalıyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil